بهترین نرم افزار آموزشگاهی کدام است؟
آنچه در این مقاله می خوانید...
نگاهی به سابقه شرکت تولید کننده نرم افزاربررسی جزء به جزء امکانات برنامهچگونگی پشتیبانی شرکت از کاربرانمحیط کاربری نرم افزاربروزرسانی های مداوم برنامه هاافزودن ایده ها و نیازهای جدید به نرم افزارتخصصی بودن نرم افزار آموزشگاهینرم افزار آموزشگاهی برای مدیریت یک آموزشگاه و قدرت و توانایی هایی که دارد را نمی توان انکار کرد و بسیاری از مدیران که با این نرم افزارها کار کرده اند اذعان می دارند که دیگر نمی توانند بدون نرم افزار و با روش های معمول قدیم این کار را انجام دهند.
اما سوال اینحاست که بهترین نرم افزار آموزشگاهی کدام است؟ برای پاسخ این سوال سعی کنید نکاتی را که در این مقاله می خوانید مدنظر داشته باشید.
نگاهی به سابقه شرکت تولید کننده نرم افزار
این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بهتر است شرکتی که سازنده نرم افزار آموزشگاهی است را از دو جنبه بسیار با اهمیت برسی نماییم:
- نخست تخصص و مهارت های قنی شرکت در فازهای تحلیل، طراحی و برنامه نویسی و باید دید سابقه شرکت چیست و چه توانایی هایی در این زمینه دارد.
البته بنده معتقدم که شرکتی که به صورت تخصصی بر روی یک محصول کار می کند بسیار می تواند موفق تر از شرکتی باشد که بر روی چند محصول کار می کند پس حتما شرکتی را انتخاب نمایید که تک محصول نرم افزار آموزشگاه باشد. - در مرحله دوم باید دید شرکت نرم افزاری تا چه حدی بر روی سیستم آموزشگاهی شناخت دارد و آیا به امورات آموزشگاه و تمامی چم و خم آن مسلط است و آیا توانسته است که نیازمندی های آموزشگاه را بشناسد تا بتواند سیسستمی نرم افزاری متناسب با آنها تولید نماید.
بررسی جزء به جزء امکانات برنامه
اکیدا توصیه می نماییم که نیازها و انتظارات و خواسته های خود را قبل از خرید نرم افزار با مشاورین ما مطرح نمایید همچنین از طریق روش هایی که در زیر به آنها اشاره می نماییم سعی کنید نرم افزار را کامل برسی نمایید:
- سعی کنید از طریق مراجعه به سایت شرکت محصول مورد نظر را بررسی نموده و لیست امکانات تعبیه شده در نرم افزار را مطالعه نمایید و ببینید که آیا این امکانات نیاز مدیریتی شما را مرتفع خواهد نمود یا خیر.
- معمولا نسخه ای از دمو یا همان نسخه آزمایشی را در اختیار مشتری قرار میدهند که می توانید با نصب آن تا حدود زیادی با محیط کاربری و همچنین امکانات نرم افزار آشنا شوید.
چگونگی پشتیبانی شرکت از کاربران
پشتیبانی شرکت ما از قبل از خرید نرم افزار و از زمانی که شما تصمیم به استفاده از سیستم نرم افزاری دارید آغاز شده و بر این باوریم که بهترین نرم افزار بدون پشتیبانی خوب به بدترین نرم افزار تبدیل خواهد شد و سعی نموده ایم با قرار دادن مشاورین اختصاصی و ۲۴ ساعته به کاربران بستر مناسبی برای خدمات پس از فروش فراهم نماییم.
شما از همان لحظات نخستین که با شرکت ها ارتباط می گیرید تا حد زیادی متوجه خواهید شد که نحوه پشتیبانی شرکت سریع یا کند و برخورد با مشتریان چگونه است و تا چه حد به آنها رسیدگی می نماید البته منظور خوش زبانی و سخنوری فرد پشتیبان نیست بلکه منظور این است که میزان سرعت عمل در پاسخگویی به نیازها و خواسته ها مشتری و همچنین میزان تسلط بر انواع مختلقی از محصولات و امکانات آنها و انتقال این دانش به مشتریان است تا بتوانند بهترین محصول را انتخاب نمایند.
از مشتریان قبلی شرکت صحبت نمایید و بپرسید که آیا شرکت به شما پاسخگو هست و کیفیت این پاسخگویی در چه حدی می باشد شما می توانید شماره مشتریان را از واحد پشتیبانی شرکت دریافت نمایید.
محیط کاربری نرم افزار
محیط کاربری نرم افزار آموزشگاهی بسیار با اهمیت است چرا که شما از طریق همین رابط کابر گرافیکی است که با نرم افزار ارتباط دارید و اگر این محیط ساده و آسان و قابل فهم نباشد نمی توان با آن نرم افزار دلخوش بود.
به جرات می تون گفت که نرم افزارهای آموزشگاهی مجموعه ۰ و ۱ از لحاظ محیط کابری بسیار زیبا و آسان و کاربر پسند هستند و نمونه آنها وجود ندارد.
با وجود هسته ای محکم و محیطی کاملا یکپارچه، رابط کاربری آسان و کاربر پسند سبب شده تا کاربران با این نرم افزار ها بسیار سریع ارتباط برقرار نموده و با آن راحت باشند و کابرانش بدور از هر گونه سردرگمی که در بسیاری از نرم افزارها وجود دارد با این برنامه ها کار کرده و خروجی های مورد نظر خود را دریافت نماید.
بروزرسانی های مداوم برنامه ها
گذر زمان سبب پیشرفت انسان در بیشتر زمینه ها می شود و در آموزشگاه ها نیز به همین صوزت متدهای جدیدی بر آنها حاکم میشود که همین امر کافی است تا به سبب تغییرات در چون و چرا های آموزشگاه ها نرم افزارها نیز متناسب با آنها تغیر یابند و بروز رسانی شوند پس نرم افزار زنده نرم افزاری است که هر از چند گاهی آپدیت شده و به کابران قدیم عرضه شود.
افزودن ایده ها و نیازهای جدید به نرم افزار
یکی از مزیت های بارز نرم افزارهای شرکت ۰ و ۱ نپا، قابلیت آپشنال بودن نرم افزار است به این صورت که اگر کاربر نیازمند آپشن ارسال پیامک است، اگر نیازمند فرم جدیدی متناسب با نیاز منحصر به فردش در آموزشگاه هست، اگر نیازمند استفاده از ماژول کلاس آنلاین است، و یا حتی نیازمندی های جدید دارد همگی را شرکت در صوزت منطقی بودن به نرم افزار اضافه خواهد نمود و هیچ گاه کاربران این برنامه ها از قافله عقب نخواهند بود.
تخصصی بودن نرم افزار آموزشگاهی
این نکته بسیار مهم است که بررسی کنیم آیا نرم افزاری که به ما معرفی میشود و ارائه می گردد همین نرم افزار هم برای آموزشگاهی از نوعی دیگر معرفی میشود!!!!
برای مثال اگر ما یک آموزشگاه فنی و حرفه ای هستیم و شخص دیگری که آموزشگاه زبان آموزش و پرورش دارد شرکت مربوطه به هر دوی ما یک نرم افزار را معرفی می کند؟ اگر این طور است حتما به آن نرم افزار شک کنید و باید آن نرم افزار را جزء نرم افزارهای کلی نگر به شمار آورد.
بنابراین با توجه به متفاوت بودن سیستم آموزشگاه ها با همدیگر و تخصصی شدن آموزشگاه ها پس جزئیاتی که در هر آموزشگاه وجود دارد با آموزشگاهی دیگر متفاوت است و نرم افزارها هم باید بخصصی شده و با همدیگر متفاوت باشند.
محموعه ما برای هر آموزشگاهی نرم افزار مخصوص به آن را ارائه خواهد نمود که همین امر سبب رضایتمندی هر چه بیشتر کابران شده است جهت آشنایی با خصوصیات دیگر این نرم افزارها می توانید مقاله چرا نرم افزار آموزشگاه ۰ و ۱ را مطالعه نمایید.
کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته پاسخگوی مشتریان هستند شما عزیران می توانید با پر کردن فرم های مشاوره ای در این سایت و یا از طریق پاتساپ با کارشناسان مشاور ارتباط بگیرید.