درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار آموزشگاه ۰ و ۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

نرم افزاری آسانبرنامه ای بسیار زیبانرم افزار آموزشگاه با امنیت بالابرنامه ای با محیطی یکپارچهنرم افزار آموزشگاه سریعبرنامه ای با جستجوی برق و بادبرنامه صفر و یک قدرتمندنرم افزار آموزشگاهی صفر و یک اختصاصی شدهثبت نام بدون نیاز به تایپنرم افزار آموزشگاه صفر و یک کاربر پسند
دانلود نرم افزار ثبت نام آموزشگاه

نرم افزار آموزشگاه ۰ و ۱ زیبا، سریع، آسان و کاربردی و دارای محیطی مجتمع و  کاملا یکپارچه و البته قدرتمند است که قیمتی مناسب نیز دارد.

نرم افزاری آسان

نرم افزاری آسان

نرم افزار آموزشگاه ۰ و ۱ آنقدر ساده و آسان است که ممکن است هیچ نیازی به آموزش نداشته باشید، شما با یک محیط کاربری کاربرپسند مواجه میشوید که همانند برنامه تلگرام راحت است و هیچ گونه سردرگمی ندارد.

سیستم مدیریت آموزشگاه

برنامه ای بسیار زیبا

محیط کاربری بسیار زیبای برنامه آموزشگاهی ۰ و ۱ از دیگر خصوصیات بارز این سیستم مدیریتی است که با استفاده از رنگهای استاندارد و مناسب برای چشم انسان طراحی شده است.

نرم افزار آموزشگاه با امنیت بالا

نرم افزار آموزشگاه با امنیت بالا

ورود به برنامه آموزشگاه با نام کاربری و رمز عبور مخصوص به هر کاربر و همچنین تعیین سطح دسترسی کاربران سبب بالا رفتن هر چه بیشتر امنیت این برنامه شده است ضمن اینکه پایگاه داده آن بر روی سیستم کاربر قرار دارد و هیچ کس به آن دسترسی نخواهد داشت

برنامه ای با محیطی یکپارچه

برنامه ای با محیطی یکپارچه

نرم افزار با محیط کاربری کاملا یکپارچه نه تنها هیچ نوع دوباره کاری ندارد بلکه بسیاری از کارها را خود انجام میدهد و شما با انجام یک کار چندین کار انجام شده دارید.

نرم افزار آموزشگاه سریع

نرم افزار آموزشگاه سریع

سرعت فوق العاده بالای نرم افزار آموزشگاه در هنگام کار با فرم های مختلف آن بدون هیچگونه معطلی کار با آن را شیرین می کند و نوعی سرزندگی و شادابی را برای کابرانش به همراه دارد.

برنامه ای با جستجوی برق و باد

برنامه ای با جستجوی برق و باد

جستجوی فوق سریع و برق و باد اطلاعات مورد نظر از میان هزاران رکورد تنها در یک چشم به هم زدن انجام می شود و این جستجو بر اساس تمامی فیلد های اطلاعاتی قابل انجام است، و یادتان باشد که این امکانات جستجو در همه جای نرم افزار تعبیه شده و قابل استفاده است.

برنامه صفر و یک قدرتمند

برنامه صفر و یک قدرتمند

برنامه ۰ و ۱ بسیار قدرتمند است و همه چیز را در کنترل دارد هیچ گونه محدودیتی در ذخیره تعداد رکورد های اطلاعاتی ندارید پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات به راحتی انجام پذیر است.

نرم افزار آموزشگاهی صفر و یک اختصاصی شده

نرم افزار آموزشگاهی صفر و یک اختصاصی شده

نرم افزار مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱ برای آموزشگاه های مختلف مانند آموزشگاه فنی و حرفه ای، آموزشگاه زبان، آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه علمی، آموزشگاه کنکور، آموزشگاه رانندگی به صورت اختصاصی و متناسب با سیستم کاری آنها تولید شده است.

ثبت نام بدون نیاز به تایپ

ثبت نام بدون نیاز به تایپ

در بخش ثبت نام آموزشگاه که بخشی از برنامه آموزشگاه ۰ و ۱ است امور ثبت نام با استفاده از فیلدهای باز شو و بدون نیاز به تایپ انجام می شود که هر دانشجو را در کمترین زمان ممکن می توان ثبت نام نمود.

نرم افزار آموزشگاه صفر و یک کاربر پسند

نرم افزار آموزشگاه صفر و یک کاربر پسند

از هر چه که بگذریم سخن دوست خوش تر است، آن محبوبیتی که نرم افزار آموزشگاه ۰ و ۱ در میان کابرانش کسب نموده است به احتمال زیاد مدیون  GUI آن است یعنی همان رابط کاربر گرافیکی برنامه که کاملا منحصر به فرد است.

لیستی از نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه که به صورت اختصاصی تولید و عرضه شده اند:

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید