درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای اختصاصی

آنچه در این مقاله می خوانید...

داستان تولید نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ایاز دیگر مشکلات سیستم مدیریت دستی آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ایمدیریت آموزشگاه با سیستم نرم افزاریراهکار برنامه آموزشگاه فنی و حرفه ای برای آموزشگاه چه بود؟۱۰۱ ویژگی‌ منحصربفرد برنامه آموزشگاه فنی و حرفه ای صفر و یکپشتیبانی های شرکت از برنامه آموزشگاهی ۰ و ۱سفارش نرم افزار آموزشگاه فنی و حرفه ای ۰ و ۱
نرم افزار اموزشگاه فنی و حرفه ای

نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای یک نرم افزار نیست بلکه غول چراغ جادوست که همه را متحیر کرده است با تحلیلی قدرتمند و دقیق به صورت اختصاصی و کاملا مخصوص برای آموزشگاه های فنی و حرفه ای تولید و طراجی شده است برنامه ای کاربردی که به جرات می توان گفت برترین نرم افزار آموزشگاه فنی و حرفه ای در ایران است.

داستان تولید نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای

داستان تولید نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای

داستان تولید نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای ۰ و ۱ بسیار شنیدنی است که یک مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای یا مسئول ثبت نام  که معمولا منشی آموزشگاه می باشد برای ثبت نام یک کارآموز هفت خان رستم را طی و به صورت دستی شروع به پر کردن برگه ثبت نام با مشخصات شخص مراجع میکرد و سپس این برگه بایگانی می‌شد و در مرحله بعدی به آماده کردن قرارداد کارآموزی در دو نسخه می پرداخت و یا اینکه گاهی مجبور بود برای کارآموزان خردسال یک رضایت نامه والدین هم آماده کند در آخر این مدارک در زونکن ها و پوشه هایی با زحمت بایگانی می شدند و بایگانی آنها همان و دوباره اطلاعاتی را پیدا کردن در میان این زونکن و پوشه ها و قفسه ها همان.

در بسیاری موارد باید برای کارآموز برنامه کلاسی را شرح داده می‌شد و یا برایش بر روی یک برگه یاداشت و به کارآموز تازه ثبت نام شده تحویل میشد بعد از این همه کارهایی که انجام داده بودند باز هم می بایست در دفتر تلفن نام کارآموز را ثبت کند و در دفتر حضور و غیاب نیز به همین صورت باید مشخصات کارآموز جدید ثبت میشد و در دفاتر دیگری مانند دفتر حسابداری  باید یک حساب برای کارآموز جدید باز می شد و هر مدت یک بار به ثبت پرداختی های که کارآموزش انجام می‌داد می‌پرداخت و بسیاری موارد دیگری از این قبیل.

با وجود همه این کارها هنوز هم فرایند انجام یک ثبت نام استاندارد و قابل قبول از نظر سازمان فنی وحرفه ای انجام نشده بود و ناتمام بود و جای ایراد داشت چرا که بعضی از کارها هنوز انجام نشده بود مثلا کارت عضویت دانشپذیران باید به کارآموز داده میشد که باز هم زمانی لازم بود تا کارت عضویت دانشپذیر آماده شود و برای چاپ ارسال شود.

مشکل اینجا بود که برای هر کارآموز این پروسه خسته کننده باید انجام میشد و حتی اگر همین کارآموز در دوره جدید ثبت نام می کرد تمامی این کارها باید تکرار میشد.

و تازه این قسمتی از امور آموزشگاه بود که مربوط به کارآموزان می‌شد حال در بخش مربوط به معرفی مربیان و آماده کردن پرونده مربیگری طبق روال سازمان همین پروسه از بین بردن زمان و انرژی مدیران وجود داشت و باید کارهای زیادی انجام میشد تا یک مربی می توانست کارش را در آموزشگاه شروع کند از قرار داد مربیگری گرفته تا برگه معرفی و درخواست ابلاغ و معرفی نامه و… همگی زمان بسیار زیادی طول میکشید.

در مورد اضافه رشته های جدید به همین صورت آموزشگاه اگر می خواست رشته جدیدی و یا حتی حرفه جدیدی اضافه کند و یا یک شعبه تاسیس می کرد باید در میدان کاغذ بازی مصلح به خودکار و در سنگر پرکردن فرم های مختلف قرار می گرفت.

و از همه مهمتر در بسیاری اوقات یادمان می رفت که مثلا برای معرفی می باید کدام مسیر را می رفتیم و یادمان می رفت که چگونه یک مربی را به مرکز فنی و حرفه ای معرفی نماییم چرا که زمان زیادی از معرفی مربی قبلی گذشته بود و یا اینکه فراموش می کردیم رشته ای جدید و حرفه ای جدید به چه صورت باید اضافه میشد.

از دیگر مشکلات سیستم مدیریت دستی آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

از دیگر مشکلات سیستم مدیریت دستی آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

اما بدبختی اینجا بود که همه این کارها انجام شد و ریش سفید کردیم تا خود را در ورطه زونکن گردی و ورق زدن دفترهای حسابداری و حضور و غیاب و گشتن برای شماره ای در دفتر تلفن قرار دهیم و این البته کار هر روزمان بود نه یک روز نه دو روز بلکه هر روز نیاز بود این کارهای تکرار شود و همچنان ما در گیرو دار کاغذ بازی ها مانده ایم و سازمان فنی و حرفه ای هم که انگار نه انگار و بی خیال از این بلاهایی که بر سر مدیران می‌آورد.

همیشه از سازمان فنی و حرفه ای گله کرده ام نه من بلکه هزاران آموزشگاه در سراسر ایران گله مند از نامهربانی های این سازمان ناظر هستند کافی است که دقایقی را پای درددلشان بنشینید و حتی از آن هم فراتر کارمندان مراکز هم با آموزشگاه ها در این مورد هم نظر هستند دستو العمل‌های دست و پاگیر و وقت گیر سازمان فنی وحرفه ای که همه را به کام بی انگیزه بودن در کار کشانده است هیچ وقت تمامی ندارد.

در این میان بعضی از مدیران با زمان و صرف انرژی زیادی می توانستند همه این امور را به درستی انجام دهند که تعداد این مدیران وافعا انگشت شمار و در اصطلاح همان سحر خیزان بودند اما مابقی آموزشگاه چطور؟ همه این توانایی و انرژی و حتی گاهی به دلیل کم بود کارآموز انگیزه کافی را نداشتند که بتوانند همه این امور را به صورت اصولی و استاندارد راست و ریست کنند حتی بعضی فرار کردند و بعضی هم مدیریت آموزشگاه خود و امور ثبت نام را به کافی نت ها و خدمات کامپیوتری های سپردند و اگر ازشان بپرسیم که یک کارآموز را چگونه ثبت نام می کنید خواهند گفت نمی دانم من پورتالم را به دست فلانی سپرده ام کدام پورتال؟ همان پورتالی که اطلاعات محرمانه و شخصی صدها کارآموز را در خود دارد به دست کسانی است که مدیر آن را امین می داند اما یادت باشد کارآموزان به شما اعتماد کردن و به سازمان فنی و حرفه ای اعتماد کردند نه به دیگران( other people). پس چه باید کرد؟ چاره ای باید اندیشه شود در ادامه با ما همراه باشید.

مدیریت آموزشگاه با سیستم نرم افزاری

دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه

امروزه کسب و کارهایی که زودتر از بقیه فناوری‌های جدید را به خدمت گرفته اند توانسته اند در حیطه خود موفق تر و بلکه بسیار جلوتر از رقیبان و سایرین باشند یکی از این فناوری‌‌ها که هم قدرتمند و هم ارزان و هم اینکه استفاده بسیار آسانی نیز دارد سیسنم نرم افزاری است که برای مدیریت موسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها طراحی شده است یعنی همان نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای که بسیار کاربردی و نتایج شگرفی با خود به همراه دارد.

پرسش این است که آیا نرم افزاری می تواند همه کارهی یک آموزشگاه را انجام دهد و همه اموری را که با آنها اشاره شد راحت و سریع و دقبق به انجام رساند؟ خوشبختانه جواب مثبت است و این امکان فراهم شده است.
تمامی امور کارآموزان و مربیان و آموزشگاه همانند ثبت نام و قراردادها و تکمیل پرونده های مربیان و اضافه رشته ووو غیره را همگی توسط برنامه آماده شده اند و شما کافی است که فقط از آنها با چشم بسته پرینت بگیرید البته گاهی نیاز دارید برای تکمیل اطلاعات کمی هم تایپ کنید البته بسیار کم چرا که بیشتر موارد از قبل آماده شده اند.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای ۰ و ۱ با امکانات و ابزارهایی خاص که در اختیار مدیران این آموزشگاه ها قرار می‌دهد می تواند مدیران و پرسنل آموزشگاهی را از گیرودار کاغذ بازی ها معمول و اجباری و صد البته تکراری آزاد سازد و خود بر مسند مدیریت نشسته و همانند مدیری سریع و دقیق همه کارها را انجام دهد.

نرم افزار آموزشگاه فنی و حرفه ای ۰ و ۱ که خود از دل آموزشگاه بیرون آمده است و با ارتباط تنگاتنگی که با مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای داشته است تمامی نیازهای یک آموزشگاه فی‌و‌حرفه‌ای را پوشش میدهد.

برنامه ای بسیار بسیار آسان صمن اینکه برنامه دارای هسته ای محکم و قدرتمند نیز می باشد و دارای رابط کاربری زیباو کاربرپسند است که با کمترین تایپ بیشترین خروجی ها را برای کاربر آماده می کند و می توان این خروجی ها را مشاهده و یا در کامپیوتر ذخیره و یا اینکه آنها را چاپ نمود.

راهکار برنامه آموزشگاه فنی و حرفه ای برای آموزشگاه چه بود؟

آموزشگاه کامپیوتر

به صورت کلی می توان گفت راه کارهای نرم افزار آموزشگاه فنی وحرفه ای به صورت زیر می باشد.

  • انجام همه امور ثبت نام و کارآموزان توسط نرم افزر
  • انجام همه امور مربیان و تکمیل پرونده آنها توسط نرم افزار
  • انجام همه امور آموزشگاه
  • انجام ثبت شهریه ها و امور حسابداری توسط نرم افزار
  • طبقه بندی مدارک کارآموزان در مکان های مخصوص به هر کارآموز
  • طبقه بندی مدارک مربیان در مکان مخصوص به هر مربی
  • نمایش اطلاعات مربیان خیلی سریع
  • نمایشاطلاعات کارآموزان با سرعت برق و باد
  • باز کردن پوشه مدارک هر کارآموز تنها با یک کلیک
  • باز کردن پوشه هر مربی تنها با یک کلیک
  • دفتر تلفن با قابلیت جستجوی سریع و برق وباد
  • جستجوی همه اطلاعات و بر اساس تمامی فیلد های اطلاعاتی
  • فیلتر کردن اطلاعات بر اساس هر داده ای که بخواهید
  • چاپ تمامی اطلاعات با سربرگ آموزشگاه
  • مدیریت امور مربوط به پرسنل آموزشگاه
  • مدیریت نامه های اداری
  • آزمون سازی توسط نرم افزار

۱۰۱ ویژگی‌ منحصربفرد برنامه آموزشگاه فنی و حرفه ای صفر و یک

دانلود آسان ترین نرم افزار آموزشگاهیامکانات نرم افزار فنی و حرفه ای

  1. اختصاصی بودن نرم افزار برای آموزشگاه فنی و حرفه ای
  2. مدیریت آموزشگاه های تک رشته ای یا چند رشته ای که به صورت مجتمع هستند.
  3. نصب آسان و توسط  نرم افزا نصب کننده فارسی که با چند کلیک انجام میشود
  4. پیکر بندی برنامه بر حسب آموزشگاه مربوطه
  5. محیط کاربری آسان که نیاز به آموزش هم ممکن است نداشته باشید
  6. امکانات در قالب منو و ابزارهایی که در فرم صلی هستند فراخوانی و استفاده می شنوند
  7. طراحی نرم افزار با استفاده از الگو پذیری برنامه های شرکت مایکروسافت
  8. پویا بودن فرم ها و قابلیت تغییر اندازه آنها بنا برنیاز کاربر
  9. آپدیت و بروز رسانی های مداوم به صورت رایگان
  10. پشتیبانی ۲۴ ماه به صورت رایکان
  11. پشتیبانی زنده و اختصاص یک پشتیبان فنی به هر کاربر به صورت مداوم
  12. ثبت اطلاعات پایه آموزشگاه برای استفاده در نرم افزار
  13. آپلود لوگوی سازمان فنی و حرفه ای برای نمایش در فرم هایی که لازم است نمایش داده شود.
  14. آپلود لوگو سال و ثبت شعار سال برای نمایش در نامه های اداری ووو
  15. آپلود لوگوی آموزشگاه برای نمایش در برگه های چاپی مثال کارت عضویت ویا کارنامه و یا فاکتور فروش سی دی و کتاپ ووو
  16. ثبت شماره شناسایی آموزشگاه برای جاهایی که لازم است این شماره نمایش داده شود
  17. آپلود امضای مدیریت و مهر آموزشگاه برای استفاده در مواردی مانند قرارداد جهت جلوگیری از عدم نیاز به مهر و امضای دستی
  18. ثبت عنوان اول: نام آموزشگاه
  19. ثبت عنوان دوم: با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای
  20. ثبت عنوان سوم: دارای رشته های …
  21. ثبت آدرس تلفن و سایت آموزشگاه
  22. مشخص کردن واحد ارزی ریال، تومان و…
  23. استفاده از کالر آیدی برای نمایش شماره و نام افرادی که تماس میگیرند
  24. نمایش ابزار تقویم
  25. دارای رشته های آموزشی از قبل آماده شده با نمایش سربع با فابلیت اضافه ویرایش ویا حذف رشته
  26. گروه بندی رشته های آموزشی
  27. دارای حرفه های آموزشی از قبل آماده شده برای رشته مربوطه با نمایش سریع و با قابلیت اضافه ویرایش ویا حذف حرفه
  28. قابلیت نمایش رشته های هر گروه با قابلیت چاپ لیستی آنها
  29. اطلاعات همه رشته های مانند نام کد استاندارد و ساعات نظری وعملی همگی تکمیل است
  30. توانایی جستجوی سریع رشته مورد نظر
  31. نامگذاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی
  32. مدیریت مربوط به مربیان مانند ثبت مشخصات مربی به صورت کامل با قابلیت چاپ و یا جستجوی مربی خاص
  33. قابلیت آپلود تصویر مربیان
  34. قابلیت ذخیره وطبقه بندی مدارک مربی ها به صورت جدا جدا داخل برنامه، مدارکی مانند کپی کارت ملی و تصویر و… با قابلیت نمایش مدارک هر مربی تنها با یک کلیک
  35. شما چند فیلد اطلاعات مانند مشخصات مربی را وارد نموده اید اما ساخت همه فرم های تکمیل پرونده مربی توسط برنامه انجام می شود و نیازی نیست شما کاری بکنید و فقط کافی است که اگر خواستید از آنها پرینت بگیرید.
  36. قابلیت انتخاب حرفه ای که مربی تدریس می کند به صوت فیلد باز شو
  37. توانایی وارد نمودن حقوق ساعات و دوره ای برای مربیان
  38. قرارداد آماده شده مربیگری
  39. قابلیت نمایش جدولی اطلاعات مربیان با امکان چاپ آن
  40. ثبت دوره های آموزشی بدون نیاز به تایپ و همه اطلاعات مانند نام حرفه و کد استاندارد و ساعت نظری وعملی، شهریه دوره و … توسط خود برنامه اعمال میشود و کافی است که شما روزهای هفته و نام مربی را از فیلد کشویی برای این دوره وارد نمایید.
  41. قابلیت نمایش جدولی دوره های برگزار شده
  42. امکان جاپ لیست دوره های برگزار شده که اطلاعات کامل هر دوره را نیز در بر دارد
  43. توانایی جستجو دوره ها بر اساس هر کدام از اطلاعات مورد نظر
  44. نمایش دوره های مربوط به یک مربی خاص
  45. نمایش دوره های مربوط به یک حرفه خاص
  46. تقویم آموزشی ایجاد شده توسط نرم افزار با قابلیت پیرینت به صورت لیست همه دوره ها و یا یک دوره خاص
  47. نمایش دوره ها بر اساس یک تاریخ خاص
  48. توانایی جستجوی سریع اطلاعات در تمامی قسمت های نرم افزار
  49. توانایی فیلتر کردن اطلاعات بر اساس هر نوع داده مورد نظر
  50. توانایی پشتیبان گیری اطلاعات تنها با یک کلیک و بازیابی تنها با یک کلیک
  51. ثبت نام کارآموزان که با کمترین تایپ انجام می شود و تنها کافی است که مشخصاتی مانند نام و نام خانوادگی را وارد نمایید و اکثر فیلد ها به صورت کشویی انتخاب شوند هستند و نیازی به تایپ ندارند.
  52. ارسال پیامک خوش آمد گویی به کارآموز در زمان ثبت نام
  53. توانایی آپلود تصویر کارآموزان و نمایش تصویر در برگه ثبت نام و یا فرم ثبت نام
  54. نمایش کارآموزان یک دوره به صورت تصویری که با انتخاب هر تصویر اطلاعات آن کارآموز نمایش داده می شود.
  55. قابلیت چاپ اطلاعات کارآموزان ثبت نام شده در یک دوره یا یک کلاس
  56. فرم ثبت نام آماده شده با آرم سازمان فنی و حرفه ای و تصویر کارآموز
  57. توانایی ثبت پرداختی که کارآموز در ابتدای دوره پرداخت می کند در همان برگه ثبت نام این مبلغ می تواند کل شهریه ویا قسمتی از آن باشد.
  58. قرارداد کارآموزی آماده به چاپ مهر و امضا شده
  59. برنامه کلاسی آماده به چاپ توسط نرم افزار
  60. رضایت نامه آماده به چاپ
  61. کارنامه آماده شده برای ورود نمرات در آینده
  62. ذخیره شدن مدارک کارآموز در پوشه ای مخصوص که با یک کلیک این پوشه بازمی شود ونیازی به هیچ جستجویی نیست.
  63. کارت عضویت آماده شده در ۴ طرح مختلف که می توان هر کدام را انتخاب نمود
  64. نمایش ویا چاپ نمرات یک کلاس به صورت لیستی و یا چاپ نمرات آنها به صورت نمودا
  65. ورود شماره تلفن ها کارآموز توسط نرم افزر ابه دفتر تلفن آماده نرم افزاری
  66. ساخت فرم حضور غیاب برای این دوره توسط نرم افزار
  67. ایجاد فرم شهریه مجزار برای هر کارآموز با قابلیت پرداخت یکجا و یا اقساطی
  68. ثبت ویژگی های کارآموز در فیلد مجزا و مخصوص
  69. نمایش دوره های دیگر در فرم ثبت نام که با کلیک بر روی هردوره کارآموزان آن نمایش داده میشوند
  70. ثبت نام کارآموز در دوره دیگر نیازی به ورود دوباره اطلاعات ندارد.
  71. فرم حضور و غیاب بسیار آسان و سریع
  72. دفتر تلفن آماده شده توسط نرم افزار با قابلیت جستجوی تلفن افراد بر اساس هر نوع داده مانند جستجو بر اساس نام یا بر اساس نام خانوادگی یا بر اساس نام پدر و یا حتی جستجو بر اساس شماره تلفن یعنی چند عدد از شماره ای را وارد نمایید کل اطلاعات آن شخص نمایش داده می شود.
  73. حسابداری بسیار آسان و قابل فهم
  74. گزارشات متنوع و به صورت نموداری و لیستی مانند گزارش بدهکاران گزارش پرداختی ها گزارش دریافتی ها و…
  75. گزارشات حسابداری سود وزیان و ترازنامه و…
  76. ثبت درآمد ها و هزینه ها
  77. ثبت دریافتی و پرداختی ها
  78. معرفی حساب ها و صندوق آموزشگاه
  79. گروه بندی کالاها و خدمات
  80. معرفی کالاها و خدمات دیگر جهت فروش و صدور فاکتور مانند سی دی و کتاب و …
  81. مدیریت آمور فروشگاه آموزشگاه
  82. مدیریت و ثبت تجهیزات آموزشگاه
  83. مدیریت امانات
  84.  دفتر یادداشت با قابلیت یادآوری یادداشت ه و فیلتر کردن آنها
  85. نظر سنجی
  86. تقویم آموزشی
  87. واژه نامه کلمات تخصصی کامپیوتر با قابلیت اضافه کلمات جدید و جستجو فیلتر کردن آنها
  88. توانایی عکس گرفتن از کارآموزان با وب کم کامپیوتر و یا لپ تاپ
  89. نمایش لیست همه ثبت نام شدگان با قابلیت فیلتر کردن آنها
  90. ساخت نمودار نمرات
  91. فرم درس ها آماده شده
  92. آزمون ساز حرفه ای با سربرگ آموزشگاه وبارم بندی شده به صورت تستی و تشریحی و با انتخاب سوالات تصادفی و ساخت آزمون با سوالات یک فصل خاص
  93. تعین سطح دسترسی کاربران دیگر به برنامه توسط مدیریت
  94. تعریف تعداد کاربر به هر تعداد و تعیین سطح دست رسی آنها
  95. استاندارد های آماده آموزشی
  96. مدیریت پرسنل آموزشگاه با امکاناتی همچون آپلود عکس پرسنل وقراردادهای آماده کار و ارسال پیامک اطلاع رسانی به آنها
  97. گروه بندی طرف حساب های خارج از آموزشگاه
  98. مغرفی طرف حساب های هر گروه و ذخیره تصویر آنها
  99. قابلیت ارسال پیامک اطلاع رسانی به طرف حساب های خارجی
  100. پنل ارسال پیامک رایگان تعبیه شده در برنامه با قابلیت ارسال پیامک های ثبت نام و خوش آمد گویی، ارسال تکی به کارآموزان، ارسال گروهی و یا کلاسی و دوره ای

و ده ها امکانات دیگری که در نرم افزار مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱ قدرتمند بسیار بسیار آسان مشاهده خواهید نمود.

 

پشتیبانی های شرکت از برنامه آموزشگاهی ۰ و ۱

پشتیبانی تلفنی و واتساپ

  • نصب و آموزش رایگان در صورتی که کاربر نیاز بداند که باید آموزش ببیند
  • ۲۴ ماه کامل خدمات پشتیبانی رایگان
  • نرم افزار مادام العمر و بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت سالانه و… میباشد
  • اختصاص یک پشتیبان فنی که دائما از طریق تلفن و واتساپ در دسترس است
  • پاسخ به سوالات کاربران در هر لحظه که بخواهند
  • بروز رسانی های کاملا رایگان و مداوم نرم افزار بنا به دلیل تغییراتی که در دستورالعمل ها ورشته های جدید به وجود می آید

سفارش نرم افزار آموزشگاه فنی و حرفه ای ۰ و ۱

پشتیبانی

کارشناسان و مشاورین ما به صورت مداوم و کاملا رایگان در حال مشاوره به مشتریان میباشند شما می توانید از نظرات و تجربیات آنها در انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه استفاده نمایید.

کافی است از طریق روش هایی که در این سایت مشخص شده است با ما ارتیاط بگیرید از طریق فرم های مشاوره و یا از طریق واتساپ تا سریعا کارشناسان ما وارد اقدام شده و شما را در این راه راهنمایی و کمک کنند

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید