درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی برای کامپیوتر

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نرم افزارهای آموزشگاهیآشنایی با نرم افزار آموزشگاه رانندگینرم افزار جامع آموزشگاه رانندگیامکانات نرم افزار آموزشگاه رانندگی
نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی

امروزه در آموزشگاه های رانندگی استفاده از سیستم های نرم افزاری همانند نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی بسیار متداول شده است چرا که برای انجام امور مربوط به آموزشگاه ها، نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی هستیم.
بسته به نوع آموزشگاه مربوطه آپشن های بسیار زیادی باید انجام و مرتب شوند همانند دانشپذیران که خود دارای آیتم های زیادی همچون ثبت نام و شهریه ها و حضور و غیاب و …می باشند و یا امور مربوط به مربیان و یا کارکنان و حقوق و دستمزد و امور حسابداری و سایر موارد دیگر که همگی باید به دقت انجام شوند.

نرم افزار آموزشگاه رانندگی

انواع نرم افزارهای آموزشگاهی

برنامه آموزشکاه رانندگی 0 و 1

در دهه های گذشته تمامی موارد مدیریتی مربوط به آموزشگاه ها با نوشتن بر روی کاغذ و یا با پر کردن فرم هایی که از قبل چاپ شده بودندانجام میشد و سپس این برگه ها و فرم ها یا درون پوشه هایی و در فایل های فیزیکی قرار می گرفتند و یا اینکه پانچ شده و در زونکن هایی داخل قفسه ها مرتب میشدند.

همانطور که میدانید هدف از بایگانی نمودن اطلاعات استفاده دوباره از آنها میباشد اما این کار مستلزم صرف انرژی و زمان بود و گاها مثلا برای جستجوی مدارک کارموز خاصی باید مدت مدیدی مشغول بازبینی و گشتن در زونکن ها بود و به نوعی زونکن گردی قسمتی ار کار آموزشگاه ها بود.

اما با ورود به عرصه فناوری و زمانی که انواع نرم افزارهای آموزشگاهی پا به عرصه ظهور نهادند همه چیز فرق کرد و آموزشگاه ها با دنیای جدیدی روبه رو شده بودند که عده ای از مدیران بسیار زود به استقبال این برنامه ها رفته و آنها را به خدمت گرفته و از مزایت های فراوان نرم افزارهای آموزشگاهی بهرمند شدند.

نرم افزارهای آموزشگاهی در انواعی از سیستم های نرم افزاری همچون برنامه های تک کاربره، چند کاربره و تحت شبکه، برنامه های تحت ویندوز و برنامه های تحت وب و … تولید شده و جای خود را در آموزشگاه‌های مختلف باز کردند.

برای آشنایی بیشتر با کلیات دیگر این نرم‌افزارها و همچنین خدمات دیگر شرکت ما بر روی نرم افزارهای آموزشگاهی کلیمک نماید.

آشنایی با نرم افزار آموزشگاه رانندگی

آشنایی بار نرم افزار آموزشگاه رانندگی

  • با در نظر گرفتن این اصل که هر آموزشگاه در راستای رسیدن به اهدافی خاص در حال فعالیت می باشد می توان نتیجه گرفت که سیستم این آموزشگاه ها با یکدیگر نیز متفاوت است بنابراین مدیریت هر آموزشگاهی می تواند متفاوت از دیگری باشد.
  • نرم افزار آموزشگاه رانندگی دارای امکاناتی است متناسب با نوع سیستم آموزشگاه، که به صورت بسیار سریع و آسان و کم هزینه قسمت های مختلف آموزشگاه را مدیریت می نماید.
  • با جمع آوری اطلاعات در نرم افزارهای یکپارچه آموزشگاهی به صورت مجتمع با کاهش هزینه های ناشی از انواع چاپ فرم ها و یا استفاده از تعداد کمتری از نیروهای اداری و انسان روبه میشویم.
  • جستجوی سریع در انواع مختلفی از اطلاعات و دسترسی آسان و با سرعت بالا به این اطلاعات یکی دیگر از مزیت های یک نرم افزار آموزشگاه رانندگی است که بسیار حائز اهمیت است.
  • اطلاع رسانی های ارزان و سریع به کارآموزان آموزشگاه و مربیان با استفاده از امکانات پیامکی به صورت تکی یا گروهی و یا کلاسی نیز بر محبوبیت هرچه بیشتر سیستم نرم افزاری نسبت به سایر روش های دستی و مرسوم می افزاید.
  • انجام امور محاسباتی شهریه ها و بخش حسابداری در یک برنامه آموزشگاه تمرین رانندگی سبب کاهش خطای انسانی و نیز شفافیت بیشتر در امور مالی مربوط به یک موسسه رانندگی می شود.
  • گزارشات متنوع  از قسمت ها مختلف مربوط به آموزشگاه و نیز چاپ انواع مختلفی از برنامه های دوره ها و موارد متنوع دیگر در این سیستم نرم افزاری پیاده سازی شده و قابل استفاده می باشد.

در ادامه با ما باشید تا به معرفی یکی از بهترین برندهای نرم افزاری مدیریت آموزشگاه رانندگی می پردازیم.

نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی

برنامه آموزشگاه رانندگی

توانایی ها و قابلیت های بیشمار نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی در کنار محیط کاربری زیبا و کاربر پسند و البته بسیار راحت و آسان شما را شگفت زده خواهد نمود.

یک از مزیت های قابل ستودنی برنامه آموزشگاه رانندگی سرعت فوق العاده بالا در هنگام کار با نرم افزار و نمایش قسمت ها و فرم های مختلف آن است.
نرم افزار بدون هیچ گونه معطلی امکانات و فرم مورد دستور شما را به نمایش می گزارد و شما از کار با آن حس خوبی خواهید داشت.

جستجو از ارکان مهم هر سیستم نرم افزاری است که اولا باید دقیق باشد و دوما باید سریع و بدون اتلاف وقت انجام شود و سوما بتوان تمامی اطلاعات را جستجو نمود که خوشبختانه همه این خصوصیات خوب در نرم افزار آموزشگاه رانندگی وجود دارد.

سیستم فوق العاده سریع به صورت برق و باد از خصوصیات بارز تمامی نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه می باشد و این جستجو را در مکان های مختلف از نرم افزار می بینید و به راحتی هم قابل استفاده است.

ده ها مورد از خصوصیات وصف نشدنی نرم افزار آموزشگاه رانندگی را زمان که با این سیستم شروع به کار نمودید خود لمس خواهید نمود و در اینجا سخن را کوتاه و در ادمه به صورت تیتر وار به بعضی از امکانات اشاره می نماییم.

امکانات نرم افزار آموزشگاه رانندگی

امکانات نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی

  • مدیریت کارآموزان و امور مربوط به آنها مانند ثبت نام، حضور و غیاب، شهریه ها، کارنامه،  و …
  • مدیریت کلاس های آیین نامه
  • مدیریت کلاس های عملی شهری
  • مدیریت کردن گواهی مهارت کارآموز
  • تنظیمات وقت همراه با ارائه برنامه کلاسی با قابلیت چاپ آن.
  • مدیریت کردن و چاپ قبض ها به شکل ساعتی و…
  • ثبت کاردکس و چاپ معاینه چشمی
  • مدیریت کامل آزمون های مختلف
  • مدیریت پرونده های کارآموزان با قابلیت طبقه بندی و ارسال به راهور
  • چاپ کارنامه ارزیابی و با قابلیت ثبت اشتباهات کارآموزان
  • مدیریت فروشگاه کتاب و خرید و فروش
  • مدیریت و ثبت و چاپ انواع فیشهایی همچون راهگشا، آزمون شهر، فیش های پستی و …
  • مدیریت افسران و مربیان و ثبت اطلاعات آنها
  • مدیریت آمارها و چاپ آنها همانند ۱۴ گانه، درصد قبولی، قبوض راهگشا و …
  • ارائه انواع گزارشات مختلف کلیه موارد مدیریتی فوق به صورت های تفکیک شده و اعمال تاریخ و شرط های خاص بر این گزارشات.
  • انجام کلیه امور حسابداری آموزشگاه رانندگی مانند حسابها، چک های دریافتی و پرداختی، انواع دفترهای حساب مربیان و پرسنل وهمچنین بانکها و اشخاص مختلف دیگر و…
  • سیستم مدیریتی جامع و کامل ارسال پیامک های مختلف مانند پیامک های خوش آمدگویی، پیامک های اطلاع رسانی کلاس ها و آزمون ها، پیامک های اطلاع از پرداختی ها و بدهی های مربوط به کارآموزان، ارسال پیامک های تبلیغاتی و…
  • و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرم افزارها رانندگی می توانید بر روی نرم افزار آموزشگاه رانندگی کلیک نمایید.

لازم به ذکر است که هر یک از موارد مدیریتی فوق خود دارای امکانات متنوعی است که در این مقاله نمی گنجد و ممکن است به دلیل طولانی شدن این مطلب خارج از حوصله خوانندگان باشد، در صورت تمایل می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان مشاورین بهره مند شده و پاسخ سوالات خود را از آنان دریافت نمایید.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید