درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه رانندگی آسان و کاربردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد نرم افزارها مدیریت آموزشگاهآشنایی با برنامه های آموزشگاه رانندگینرم افزار آموزشگاه رانندگی ۰ و ۱
نرم افزار آموزشگاه رانندگی

نرم افزار آموزشگاه رانندگی جهت انجام لیستی از کارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما قبلا به صورت سنتی و دستی با زحمت فراوان و زمان بیشتری انجام می دادید، این کارها می‌تواند شامل موارد مربوط به امور اداری، قسمت‌های مربوط به حسابداری، انجام اطلاع‌رسانی‌های مختلف و نظارت بر قسمت‌های مختلف آموزشگاه باشد.

نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی

کاربرد نرم افزارها مدیریت آموزشگاه

نرم افزار آموزشگاه رانندگی

اگر یک بار با برنامه های مدیریت آموزشگاه کار کرده باشید به شرطی که بر آن مسلط باشید و بتوانید به راحتی با آن کار کنید حساب کار دستتان می آید و تفاوت بسیار بالای آن را با سیستم دستی احساس خواهید نمود و خواهید دید که امور مربوط به آموزشگاه فوق‌العاده سریع و آسان و البته دقیق‌تر انجام می‌شوند.

در یک نرم فزار آموزشگاهی با استفاده از ماژول‌های حسابداری دیگر نگران خطاهای انسانی ناشی از دریافت و پرداخت و محاسبات آنها نخواهید بود و با خیال راحت تمامی کارهای مربوط به امورات مالی توسط نرم‌‌افزار انجام می شوند هنچنین لیستی از کارهای اداری که بعضا هم تکراری و دست‌و‌پاگیر هستند توسط ماژول‌های اداری نرم‌افزار، خیلی سریعتر و بدون دغدغه‌های فکری ناشی از استرس انجام امورات به انجام میرسند.

با کمک کامپوننت‌هایی که به همراه نرم افزارهای آموزشگاهی ارائه میشوند همچون پنل‌های پیامکی می‌توان اطلاع رسانی‌ها را به راحتی و خیلی سریع به انجام رساند و از بار انحام این نوع وظایف بر دوش مدیران آموزشگاه‌ها کم کرد.

در نرم افزارهای آموزشگاهی گاها شما با تکمیل اطلاعات یکی از قسمت‌های نرم افزار، سایر بخش ها به صورت اتومات توسط برنامه انجام میشود برای مثال زمانی که شما ثبت نام کارآموزان را در فرم مربوطه انجام میدهید در جای دیگری ماژول دفتر تلفن ایجاد شده است و به هیچ عنوان نیازی به دوباره کاری نیست که با این کار در زمان و انرژی مصرفی کاربر بسیار صرفه‌جویی خواهد شد.
برای کسب آگاهی بیشتر می توانید مقاله نرم افزارهای آموزشگاهی را نیز مطالعه نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه رانندگی و خصوصیات منحصر بفرد آنها آشنا نماییم.

 

آشنایی با برنامه های آموزشگاه رانندگی

آشنایی بار نرم افزار آموزشگاه رانندگی

آموزشگاه های رانندگی برای انجام امورات جاری خود نیازمند نرم افزار مخصوص به خود هستند، راستی اینکه می گوییم مخصوص به خود منظور چیست مگر  آموزشگاه رانندگی چه ویژگی هایی دارد که باید نرم افزارش نیز متناسب با همان ویژگیها باشد؟ بله آموزشگاه رانندگی نیز همانند هر آموزشگاه دیگری اهدافی دارد و روال های خاص خود را دارد و نرم افزارش نیز باید دقیقا همان روال ها و امورات را پوشش دهد و باید به گونه ای طراحی شود که کاربر آن احساس نماید تمامی امور آموزشگاه را در مشت دارد و همه چیز مرتب در حال انجام است و چیزی از قلم نیفتاده است.

در یک آموزشگاه رانندگی دو نوع کلاس برگزار می شود کلاس های عملی شهری و کلاس های آئین نامه به صورت تئوری که روزانه برگزار میشوند که باید این کلاسها به صورت صحیح مدیریت شده و هرآنجه مربوط به امورات آن مانند تنظیم وقت، حضور و غیاب و ثبت جلسات، سنجش، صدور گواهی، ثبت آزمون ها و موارد بسیاری از این قبیل توسط نرم افزارش پوشش داده شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از قدرتمند ترین نرم افزار آموزشگاه رانندگی یعنی نرم افزار ۰ و ۱ آشنا نماییم.

نرم افزار آموزشگاه رانندگی ۰ و ۱

ورود اطلاعات ثبت نام

نرم افزار مدیریت آموزشگاه رانندگی ۰ و ۱ با تحلیل قدرتمند خود تمامی امورات جاری مربوط به یک آموزشگاه رانندگی را پوشش میدهد و هر آنچه را که در تصور شما در مورد آموزشگاهتان وجود دارد توسط این برنامه به نحو شایسته انجام می شود.
در اینحا به تعدادی از خصوصیات اصلی این نرم افزار اشاره می نمایم و جهت مشاهده توضیحات تکمیلی و ریز امکانات می توانید به قسمت نرم افزار جامع آموزشگاه رانندگی مراجعه نمایید.

لیستی از خصوصیات کلی نرم افزار آموزشگاه رانندگی ۰ و ۱:

  • نصب آسان با ستاپ فارسی و فقط در چند دقیقه
  • آموزش رایگان و پاسخ همیشگی به سولات کاربران و راهنمایی های لازم
  • دارای رابط کاربری (GUI) زیبا و استاندارد
  • محیط کاربری آسان و کاربر پسند
  • بسیار سریع و قدرتمند در نمایش فرم ها
  • جستجوی برق و باد بر اساس تمامی فیلدها و در تمامی قست ها
  • چاپ اطلاعات به صورت طبقه بندی شده
  • چاپ تمامی اطلاعات با سربرگ و لوگی آموزشگاهی
  • ده ها نوع گزارشات متنوع و تفکیک شده
  • ۱ سال پشتیبانی رایگان شامل با روش های مختلف و پویا
  • و…

شما مدیر گرامی می توانید جهت انتخاب برنامه ای کاملا متناسب و فیت آموزشگاه با مشاورین ما ارتباط گرفته و از خدمات مشاوره ای به صورت رایگان بهرمند شوید.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید