درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه صنایع پوشاک فنی و حرفه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

نرم افزار مدیریت آموزشگاه های صنایع پوشاکمدیریت حرفه های صنایع پوشاک با نرم افزار آموزشگاه
نرم افزار مدیریت آموزشگاه صنایع پوشاک فنی و حرفه ای

نرم افزار مدیریت آموزشگاه صنایع پوشاک فنی و حرفه ای برنامه است که برای این آموزشگاه ها که وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای هستند طراحی و تولید شده است. این نرم افزار کاربردی اولین نرم افزاری است که در ایران به صورت کاملا اختصاصی برای این موسسات طراحی شده است.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه علمی

نرم افزار مدیریت آموزشگاه های صنایع پوشاک

نرم افزار مدیریت کردن صنایع پوشاک می تواند با تعریف دوره ها به صورت عمومی خصوصی و نیمه خصوصی و نیز انجام کلیه امور مربوط به مربیان از جمله قرار داد مربیگری و نیز امور همچون معرفی نامه، معرفی به مرکز، درخواست ابلاغ و… را به سادگی انجام میدهد.

از دیگر اموری که بسیار اهمیت دارد امور مربوط به حرفه های آموزشی می باشد حرفه هایی همچون کوردی دوزی، نازک دوز زنانه و ده ها حرفه دیگر همگی در این برنامه به همراه شهریه آنها و نیز استاندارد های مربوطه تعبیه شده اند که به راحتی می توانید خروجی های خود را از آن بگیرید

شما کافی است که اطلاعات اولیه یک مربی را ثبت کنید تمامی امور به دست نرم افزار انجام می شود و دیگر نیازی نیست هیچ فرمی را پر نمایید مثلا قرارداد مربیگری و یا درخواست ابلاغ و معرفی نامه همگی توسط خود برنامه آماده می شوند به همراه ده ها خروجی دیگر که در این مقاله مجال پرداختن به همه آنها نیست.

و یا در مورد حرفه ها شما می توانید لیست شهریه ها را هر لجظه که خواستید پرینت بگیرید و یا اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم می توانیم به دوره ها اشاره کنیم که شما به راحتی می توانید تقویم آموزشی را به صورت لیستی از تمامی حرفه ها ویا لیستی از حرفه های بک گروه و یا اینکه تنها یک حرفه را چاپ نمایید.

نرم_افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه_ای چیست؟

مدیریت حرفه های صنایع پوشاک با نرم افزار آموزشگاه

بگزارید کمی درباره حرفه های صنایع پوشاک و پورتال سازمان فنی و حرفه ای صحبت کنیم و روی سخنم به مدیران گرامی و موسسان است با ذکر این نکته که پورتال سازمان هیچ کمکی در مدیریت و پیش برد اهداف آموزشگاه نمی کند بلکه پورتال را می توان به منزله یک سیستم نظارتی بر روی آموزشگاه دانست.

نکته مهم اینجاست که هر آموزشگاهی برای کسب موفقیت و نیز مدیریتی کارا و قدرتمند نیازمند نرم افزاری است که به صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن بتواند همه امور را به انجام رساند و آموزشگاه را در این راه یاریگری نماید. پس پیشنهاد می کنم که حتما از نرم افزار مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱ برای مدیریت آموزشگاه خود استفاده نمایید تا تغییر واقعی را احساس کنید.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید