درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه کامپیوتر

آنچه در این مقاله می خوانید...

نیازهای نرم افزاری آموزشگاه کامپیوترخصوصیات برنامه آموزشگاه کامپیوتر
برنامه آموزشگاه کامپیوتر

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نرم افزار آموزشگاه کامپیوتر از شرکت ما این مقاله را حتما بخوانید تا بتوانید اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید و بهترین نرم افزار مناسب آموزشگاه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آموزشگاه های کامپیوتر که معمولا وابسته به سازمان فنی و حرفه ای هستند، باید از نرم افزاری استفاده کنند که علاوه بر انجام امور مدیریتی آموزشگاه، بتواند توقعات مرکز فنی و حرفه ای ناظر را نیز برآورده کند.

نرم افزار آموزشگاه کامپیوتر

نیازهای نرم افزاری آموزشگاه کامپیوتر

برنامه آموزشگاهی کامپیوتر

اصلی ترین و مهمترین قسمت هر نرم افراری توجه به نیازهای کاربر آن است، یعنی باید بتواند آنچه که کاربر می خواهد انجام دهد و خروجی های مورد نظر را ارائه نماید و این امر زمانی میسر خواهد شد که تولید کنندگان آن نرم افزار، به خوبی سیستم یک آموزشگاه کامپبوتر را بشناسند.

اگر از من سوال شود مدیر آموزشگاه کامپیوتر فنی و حرفه ای چه انتظاراتی از نرم افزار دارد؟ اینگونه جواب خواهم داد که انجام تمامی امور مربوط به آموزشگاه در داخل آموزشگاه و تکمیل فرم ها و قرارداد هایی که سازمان از آموزشگاه می خواهد انجام دهد.

آموزشگاه کامپیوتر دارای سیستمی مدیریتی مخصوص به خود است به طوری که باید در موارد مختلف مدیریت آموزشگاه مانند ثبت نام کارآموزان، حضور و غیاب، تنظیم قراردادهای مختلف،تشکیل پرونده های مربیان و …همگی موبه مو همانند دستورالعمل های سازمان انجام شوند تا در بازرسی های مختلفی که از آموزشگاه ها به عمل می آید بتوان امتیازهای مثبتی را دریافت نمود.
بنابراین تحلیل گر یک سیستم نرم افزاری باید با تسلط بر تمامی امور فوق، نرم افزاری را طراحی نماید که به صورت سریع و در کمترین زمان ممکن این موارد را انجام دهد.
برای آشنایی با خصوصیات نرم افزارهای شرکت نپا و همچنین نوع خدمات این شرکت می توانید با کلیک بر روی نرم افزارهای آموزشگاهی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

خصوصیات برنامه آموزشگاه کامپیوتر

آموزشگاه کامپیوتر

یک برنامه آموزشگاه کامپیوتر نه تنها باید دارای یک رابط کاربری آسان و کاربر پسند باشد تا کاربر در ساعات متمادی کار با آن احساس خستگی ننماید بلکه باید بسیار سریع و قدرتمند باشد چرا که امروزه زمان در موسسات آموزشی همچون آموزشگاه کامپیوتر بسیار با اهمیت است و نباید در معطلی های بی دلیل به هدر رود.

کارآموزان که سرمایه های اصلی یک آموزشگاه کامپیوتر هستند، در زمان ورود آنان تا وقتی که مدرک نهایی را دریافت می کنند باید در زمینه های مختلفی مورد توجه و نیز ارزیابی قرار گیرند، از قرارداد کارآموزی گرفته تا کارت عضویت و برنامه درسی و اطلاع رسانی پیامکی و حضور و غیاب و ارزیابی ها و آزمون های داخلی آموزشگاه …همگی باید توسط نرم افزار آموزشگاه انجام شوند تا چیزی از قلم نیافتد.

امور مربوط به مربیان و کارکنان که آن هم بسیار مهم است و دارای کاغذبازی های خاص خود است نیز در یک نرم افزار آموزشگاه کامپیوتر باید تعبیه شده و خروجی صحیحی به مدیر آموزشگاه ارائه نماید.

یک نرم افزار آموزشگاهی باید زیر سیستم های مورد نیاز دیگر را نیز داشته باشد همانند بخش مالی ثبت شهریه ها، دریافت و پرداخت، درآمد و هزینه، فروش و… بخش گزارشات، بخش آزمون ساز، پنل ارسال پیامک های اطلاع رسانی و سایر امکانات معمول یک نرم افزار آموزشگاهی استاندارد.

در این زمینه می توانید نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای را که نرم افزاری یکپارچه و کاملا منطبق با یک آموزشگاه کامپیوتر می باشد را بررسی نمایید و یا اینکه با کارشناسان ما جهت دریافت مشاوره به صورت رایگان در ارتباط باشید.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید