درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ویژگی های بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زباننرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان ۰ و ۱ویژگی های منحصر بفرد برنامه مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱
بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان
نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان صفر و یک، بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه های زبان، دارای قابلیت های فراوان مدبربتی می باشد توانایی هایی همچون ثبت نام، تشکیل پرونده، سیستم ثبت حضور و غیاب، ثبت لیست های انتظار شروع دوره، مدیریت امور مالی و شهریه ها، ثبت پرداخت های نقدی و غیر نقدی و اقساط، ارسال پیام ها، طراحی لوگو و گواهینامه اختصاصی، گزارش گیری از بخش های مختلف، ثبت قرارهای ملاقات، یادداشت ها  و غیره می باشد.

ویژگی های بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان

ویژگی های بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان

اگر شما هم مدیر یک آموزشگاه زبان هستید برای انجام کار خود به بهترین شکل و دسترسی به اطلاعات در کمترین زمان، به بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان نیاز دارید.

یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان جامع به شما در تمامی امور مدیریتی و آموزشی، از همان ابتدای ورود زبان آموز یا استاد به آموزشگاه، یاری می رساند.

در نظر داشته باشید ثبت نام زبان آموز و تشکیل پرونده یا تخصیص زمان برای آزمون تعیین سطح و کلاس مناسب و…، بدون داشتن یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه، بسیار زمان بر بوده و پراکندگی و حجم کاغذها باعث سردرگمی شما می شود.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان ۰ و ۱

نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان ۰ و ۱

با استفاده از یک نرم افزار مدیریتی به سادگی در صفحه ای که برای هر زبان آموز به صورت اختصاصی تشکیل می دهید، تمام اطلاعات لازم را تنها در همان صفحه وارد کرده و در زمان نیاز به آن مراجعه می‌کنید، همینطور اطلاعات مربوط به حضور و غیاب زبان آموزان و اساتید، اطلاعات مربوط به آزمون ها، ارسال پیام های مختلف و اطلاعیه ها، و مهمتر از همه گزارشگیری از کارکردهای ایشان به سادگی با یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان قابل اجراست و شما را از از تشکیل پرونده های کاغذی بیشمار و فضایی برای بایگانی آنها بی نیاز می سازد.

از دیگر امکانات این نرم افزارها امکان ثبت امور اداری و مالی زبان آموزان و اساتید می باشد. شما در زمان نیاز، تنها با باز کردن یک صفحه تمام، اطلاعات مربوط به یک زبان آموز و یا استاد از قبیل اطلاعات شخصی، آموزشی و مالی را به یکجا در اختیار دارید.

می توانید با استفاده از یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان جامع کلیه توضیحات آموزشی، لیست وظایف، قرارهای ملاقات، یادداشت‌ها و غیره را در همان محیط ثبت کنید. همچنین امکان گزارش گیری این نرم افزارها برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

شما به راحتی می توانید انواع گزارش های مالی یا گزارش ریز نمرات و حضور و غیاب زبان آموزان را در اختیار داشته باشید. این گزارشات همچنین در مدیریت اقلام و کالاهای مورد نیاز برای شما سودمند است. ثبت خرید و فروش کالا، موجودی و گردش کالا نیز در یک نرم افزار مفید و جامع امکان پذیر است.

امکان تعیین سطح دسترسی کاربران اعم از زبان آموزان یا استاد در این برنامه مدیریتی آموزشگاه برای مدیران آموزشگاه ها فراهم شده است.

ویژگی های منحصر بفرد برنامه مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱

بدون شک یکی از بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان های موجود، نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان ۰ و ۱ می باشد. نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان ۰ و ۱ با نصب آسان و محیطی بسیار ساده و زیبا، تمام این امکانات را در اختیار شما قرار میدهد.

از ویژگی های این نرم افزار سرعت فوق العاده آن در زمان استفاده از قسمت های مختلف و هنگام جستجو می باشد. شما میتوانید به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را در صفحات مربوطه وارد نموده، در هنگام نیاز در سریع ترین زمان ممکن آنها را مشاهده و یا چاپ نمایید.

این نرم افزار همه فن حریف و کاربردی، امکان طراحی لوگو، سربرگ، کارت عضویت و گواهینامه آموزشگاه خود به صورت اختصاصی را نیز برای شما فراهم آورده است.

شرکت نپا در تمامی مراحل همراه شما بوده، برای آسودگی و اطمینان خاطر شما کارشناسانی مجرب در بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، بی وقفه آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما خواهند بود.

 

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید