درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار موسسه زبان های خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابزارها مدیریتی نرم افزار موسسه زبان ۰ و ۱پشتیبانی و مشاوره های برنامه آموزشگاه زبان ۰ و ۱
پشتیبانی دستگاه های مختلف از نرم‌افزار موسسه زبان

در عصر فناوری های نوین نرم افزاری کسب و کارها در تلاشند تا از بهترین آن استفاده نموده تا در دنیای رقابتی امروز از رقبای خود که هنوز از این تکنولوژی ها بی بهره مانده اند فاصله بگیرند بر همین اساس نرم افزار موسسه زبان ۰ و ۱ پا به عرصه وجود نهاده است تا یاریگر مدیران آموزشگاه ها در عرصهای رقابتی باشد.

ابزارها مدیریتی نرم افزار موسسه زبان ۰ و ۱

نرم افزار مدیریت موسسات زیان های خارجی که سالهای زیادی از عمر خود را پشت سر گذاشته است توسط تیم برنامه نویسی ۰ و ۱ نپا با سالها تجربه طراحی و تولید شده است، این شرکت توانسته است با تعبیه نیازمندی های جدید به برنامه و بروز رسانی های مداوم محصولی منحصر بفرد را عرضه نماید و امروز پس از سالها نرم افزار آموزشگاهی با هسته ای محکم و قدرتمند و رابط کاربری بسیار آسان و کاربر پسند را پشتیبانی می نماید که رضایت صدها کاربر امروزه خود حاکی از سیستمی کاربردی و ایده آل است.

ابزارهای مدیریتی نرم افزار موسسات زبان ۰ و ۱ در سه رده کلی جای میگیرند:

  • مدیریت امور اداری که شامل ثبت نام  زبان آموزان، بخش حضور و غیاب، اطلاع رسانی ها، انجام امور مربوط به تعیین سطح زبان آموزان، نظر سنجی و… میباشد.
  • مدیریت امور مالی که به این موارد می پردازد: امور مربوط به شهریه های نقدی و اقساطی، دریافتی و پرداخنی، درآمد ها و هزینه های آموزشگاه، بخش حفوف و دستمزد اساتید، انواع گزارشات مالی و حسابداری، پیگیری بدهکاران و بستانکاران آموزشگاه و…
  • مدیریت امور آموزشی که مربوط به امور دوره ها و کلاس ها و آزمونها و همچنین نمرات و کارنامه، کارت عضویت فعالیت ها زبان آموز و… می باشد.

برای مشاهده جزئیات و امکانات نرم افزار مدیریت آموزشگاه زیان ۰ و ۱ از شما دعوت می کنیم که قسمت آسان ترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان را مطالعه نمایید.

پشتیبانی و مشاوره های برنامه آموزشگاه زبان ۰ و ۱

نرم افزار موسسه زبان ۰ و ۱ علاوه بر اینکه همه نیازمندی های این موسسات را مرتفع می نماید راهکارهایی را نیز در اختیار مدیران قرار میدهد تا با استفاده از آنها بتوانند بهترین سیستم مدیرتی را در وادی اجرا قرار دهند این راهکارها که نتیحه سالها تجربه همکاری با موسسات زیان مختلف در سراسر ایران می باشد به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران نرم افزار آموزشگاه زبان قرار خواهد گرفت.

یک تیم پشتیبانی قدرتمد همواره همراه شما کاربر گرامی خواهد بود و شما در هر لجظه می توانید با پشتیبان فنی خود در ارتباط بوده و سولات خود را مطرح نمایید

 

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید