درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان تحت ویندوز و تحت نت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان برای آموزشگاه های آموزش و پرورشدو نسخه کاربری برنامه مدیریت آموزشگاه زبان
بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان تحت ویندوز و تحت نت

بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان که بسیار توانا و قدرتمند است در نوع خود بی نظیر است، نرم افزاری کاملا اختصاصی شده که تمامی آیتم های لازم برای مدیریت موفق یک آموزشگاه را به همراه خود دارد تا آسودگی خاطری را برای مدیران این آموزشگاه به ارمغان آورد.

بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان برای آموزشگاه

بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان برای آموزشگاه های آموزش و پرورش

بگذارید کمی در مورد اینکه چرا واقعا به این نرم افزار بهترین نرم افزار آموزشگاه زبان می گوییم به شما مطالبی را عرض نمایم تا شما نیز این برنامه زیبا را بشناسید و در کاربردی بودن آن اطمینان حاصل نمایید. اولین خصوصیتی که این برنامه از سایر برنامه ها جدا می کند اختصاصی بودن آن است یعنی برنامه کاملا مخصوص به آموزشگاه زبان طراحی و تولید شده است.

خصوصیت بارز دیگر نرم افزار آموزشگاهی زبان ۰ و ۱ دارد سرعت فوق العاده بالای آن در انجام وظایف محوله به آن است این سرعت بی نظیر است و در همه جای نرم افزار قابل مشاهده است و کاربرش هیچ گاه معطل نخواهد شد. فرم های مختلف سریعان نمایش داده می شوند، ثبت نام و پرکردن فیلد های اطلاعاتی در کمترین زمان و با کمترین تایپ انجام می شود و همچین جستجوی اطلاعات را سریع تر از برق وباد انجام میدهد.

یادتان باشد اینها فقط ادعا نیست بلکه از واقعیت های این برنامه کاربردی می بشد.اما موضوع دیگر که بسیار جالب است ظاهر زیبای سیستم مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱ است برنامه ای با رابط کاربری زیبا و شکلیل و کاملا کاربر پسند یعنی دکمه ها و امکانات همگی در جای درستی قرار دارند و کاربر در کمترین زمان ممکن بیشترین کار را از برنامه خواهد کشید و بیشترین خروجی ها را دریافت خوهد نمود.

در مورد یکپارچه بودن نرم افزار همین قدر کافی است که بدانید که برنامه به قدری استاندارد و اصولی طراحی شده است که شما هیچ نیازی به دوباره کاری و یا تکرار ورود اطلاعات نخواهید داشت  ضمن اینکه کاربر در کار با نرم افزار هیچ گونه سردر گمی نخواهد داشت و نگاه از بالا به پایین برنامه سبب شده است تا شما در مراحل مختلف بدانید در کجای کار قرار دارید.

دو نسخه کاربری برنامه مدیریت آموزشگاه زبان

نرم افزار مدیریت آموزشگاه برای تمامی آموزشگاه و در دو نسخه مختلف طراحی و عرضه شده است نسخه ای از آن که تحت ویندوز است و بسیار نیز طرف دار دارد نسخه است با امینت بیشتر و قیمت مناسب.

نسخه دیگر که تحت وب است این توانایی را به کاربر می دهد تا با استفاده از شبکه ایننترنت بتواند با برنامه کار نماید این نسخه قیمت بالاتری دارد و نیازمند شارژ سالانه می باشد ضمن اینکه امنیت و سرعت پایین تری نسیت به نسخه تحت ویندوز دارد. همین حالا می توانید با ما تماس حاصل نموده و نسخه مناسب آموزشگاه خود را با مشورت با کارشناسان ما انتخاب و دریافت و نصب نمایید

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید