درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار آموزشگاهی و کارتابل کاربران

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارتابل در نرم افزار آموزشگاه چیست؟تعیین شرح وظایف توسط مدیر برای کاربران
نرم افزار آموزشگاهی و کارتابل کاربران

نرم افزار آموزشگاهی ۰ و ۱ دارای سیستم دسترسی به شرح وظایف و کارها و یادداشت ها و نامه های اداری می باشد که کارتابل نام دارد.

کارتابل در نرم افزار آموزشگاه چیست؟

قسمتی از نرم افزار است که کاربرانی مانند مدیریت، منشی،مربی و سایر پرسنل امور جاری و روزانه خود را مشاهده نموده و به آن رسیدگی می نمایند.

در نرم افزار آموزشگاهی ۰ و ۱ ممکن است کاربران مختلف از نرم افزار استفاده نمایند و هر کاربر سطح دسترسی مخصوص به خود را دارد که توسط مدیر تعیین می شود.

کاربران هر کدام شرح وظایف خود را دارند مثلا منشی کارهای مخصوص به خود را دارد و یا مربی نیز به همین صورت وظایف خود را باید انجام دهد و سایر کاربرانی که توسط مدیر تعریف می شوند به همین شکل.

مدیریت می تواند برای هر کاربر در کاتابل مخصوص به آن وظایف خاصی را مشخص نموده و در صورت لزوم مستندات و یا نامه های و فایل های لازم را برای کاربر آپلود نماید و در مقابل هر کاربر می تواند در پایان کار گزارش کار خود را در کاتابل ثبت نماید و فایل های لازم را نیز آپلود نماید.

تعیین شرح وظایف توسط مدیر برای کاربران

در نرم افزار آموزشگاهی ۰ و ۱ در قسمت مدیریت اپراتورها مدیریت می تواند برای هر کاربر شرح وظایف و امور جاری را که باید انجام شود را مشخص نماید و این کار برای هر کاربر به صورت جداگانه انجام می شود.

هر کاربر با نام کاربری و رمز عبور خود وارد نرم افزار شده است و پس از آن کاتابل مخصوص به خود را دارد و نمی تواند به کارتابل سایر کاربران دسترسی داشته باشد.

در کارتابل هر کاربر شرح وظایف او مشخص شده است و همچنین قسمتی به نام مستندات وجود دارد که می تواند نامه ها و یا فایلهای مورد نیاز را از آنجا دانلود و یا آپلود نماید و در نهایت مدیریت می تواند به انجام کارها توسط کاربران نظارت داشته باشد.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید