درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار برای آموزشگاه های زبان، فنی و حرفه ای، هنر، علمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نرم افزار برای آموزشگاه زبانسیستم مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ایبرنامه ای قدرتمند برای آکادمی علمی برنامه مدیریت  آموزشگاه های هنری ارشاد اسلامی
برنامه برای آموزشگاه ها

نرم افزار برای آموزشگاه های زبان، فنی و حرفه ای، هنر، علمی به صورت کاملا اختصاصی شده برای هر یک از این آموزشگاه در شرکت ما طراحی و عرضه گردیده است که هر کدام متناسب با سیستم مدیریتی آنها نرم افزاری مناسب باریشان طراحی و ارائه شده است.

نرم افزار برای آموزشگاه زبان

نرم افزار برای آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان کاملا یکتا و منحصر به فرد است و سیستم مربوط به این آموزشگاه دارای خصوصیاتی همچون سرعت و دقت بالا می باشد برای مثال در سیستم آموزشگاه زبان باید سیستم ثبت نام بسیار سریع انجام شود و یا اینکه پرداخت شهریه ها کاملا سریع و آسان باشد چرا که این دو مورد از مواردی است که هر روزه با آن در این سیستم کاربر سروکار دارد.

االبته این تنها یکی از ده ها امکانات خاص مربوط به این سیستم است و امکانات دیگری مانند کارنامه شیک و بروز در چندین طرح، کارت دانشپذیران، برنامه کلاسی زبان آموزان و برنامه کلاسی مدرسان همگی توسط خود برنامه آماده می شود و شما نیازمند هیچ گونه طراحی و یا ملزم به ورود داده ای خاص نمی باشید.

هم اکنون می توانید با پر کردن فرم سفارش نسخه مخصوص آموزشگاه زبان را سفارش داده تا همکاران ما توضیحات لازم را ارائه نموده و در این مورد شما را راهنمایی نمایند.

سیستم مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای-min

سیستم مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای

آموزشگاه های فنی و حرفه ای بسیار دست و پاگیر هستند و در این آموزشگاه ها برای رسیدن به یک نتیجه باید سناریوی خاص آن انجام شود و این فرایند می تواند بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد بنابراین منطقی است که زحمت این کار را بر عهده برنامه قرار دهیم تا در وقت و انرژی خود صرفه جویی نماییم و آن را در امور بهتری صرف نماییم.

همه کارهایی که برای مدیریت یک آموزشگاه فنی و حرفه ای لازم است در این برنامه کارا و توانمند تعبیه شده است و شما در پایان کار متوجه خواهید شد که همه کارها به صورت منظم و دقیق انجام شده اند و این بر انگیزه و توان و انرژی شما خواهد افزود تا بتوانید در این مورد موفق تر عمل نمایید.

برای مثال تمامی امور مربوط به یک اظافه رشته را برنامه انجام می دهد و یا تمامی فرم های مربوط به معرفی یک مربی را این برنامه در یک چشم به هم زدن انجام میدهد همچین هر نوع قرار داد و یا نامه اداری که در این آموزشگاه ها استفاه می شود به خوبی توسط این برنامه پوشش داده شده است و می توان از آن خروجی هایی مانند پی دی اف و یا تصویر و یا حتی پرینت گرفت.

برنامه ای قدرتمند برای آکادمی علمی 

آموزشگاه های علمی نیز سازوکارهای خود را دارند کلاس هایی خاص با درصد هایی خاص از شهریه که به اساتید داده می شود تعداد زیاد دانشپذیران و دانش آموزان و نیاز به مدیریت صحیح آنها سبب شده است تا شرکت نرم افزار نپاد سیستمی کاربردی را برای این نوع از آموزشگاه طراحی و تولید نماید.

برای ساخت نرم افزاری کاملا منطبق با نیازمندی های این نوع از آموزشگاه های وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیازمند تحلیلی دقیق بودیم که خوشبختانه تحلیل گران ما توانسته اند در این زمینه بسیار دقیق عمل نموده که رضایت کاربران و مدیران این نوع از آموزشگاه ها خود گویای این مطلب می باشد.

برنامه مدیریت  آموزشگاه های هنری ارشاد اسلامی

تعدادی دیگر از آموزشگاه ها وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که در شاخه های مختلف هنری مشغول به آموزش هنر آموزان خود می باشند شاخه هایی همچون نقاشی، انواع کلاس های موسیقی، خطاطی و مواردی از این قبیل نیازمند نرم افزار مدیریت آموزشگاه مناسب با خود می باشند.

برنامه مدیریت آموزشگاه ۰ و ۱ که بسیار کاربردی  و قدرتمند است دارای محیط کاربری بسیار حرفه ای در عین حال زیبا و کاربر پسند می باشد که کار کردن با آن بسیار آسان و راحت می باشد. این برنامه دارای سرعتی فوق العاده بالا می باشد این سرعت می تواند در نمایش فرم ها مختلف خود را نشان دهد و یا در ذخیره وبازیابی و جستجوی اطلاعات.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید