درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی قدرتمند

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل انجام ثبت نام دانشپذیرثبت نام دانشپذیر در نرم افزار ثبت نام آموزشگاهیخروجی هایی که خود نرم افزار آماده میکندپشتیبانی از نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی
نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی

یک نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی قدرتمند همانطور که از نامش پیداست نرم افزاری است جهت انجام تمامی امور ثبت نام دانشپذیران آموزشگاه همراه با سرعت بالا، محیط کاربری آسان، دقت و همجنین کاربرپسند بودن.

مراحل انجام ثبت نام دانشپذیر

برای ثبت نام دانشپذیران باید ابتدا دوره های آموزشی را تعریف و گروهبندی کرده و کلاس ها و اساتید را نیز ثبت کرده باشیم چرا که لازمه هر ثبت نامی وجود دوره و کلاس و مربی است و ثبت نام دانشپذیر وابسته به این چند مورد است و از مجموعه همکاری این چند مورد است که می توان یک هنر آموز جدید را ثبت نام نمود، نگران نباشید همه این موارد در نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی ۰ و ۱ در زمانی کوتاه و چند دقیقه ای آماده میشوند.

در مرحله بعد نیازمند اطلاعات شخصی و مدارک و تصویر کارآموز مربوطه داریم تا بتوانیم آنها را در نرم افزار وارد نماییم و بتوانیم دانشپذیر را ثبت نام نماییم.

ثبت نام دانشپذیر در نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی

شما در این برنامه با فرمی روبه رو هستید که باید اطلاعاتی را در آن وارد نمایید تا بتوانید کارهای ثبت نام را به انجام برسانید، جالب است بدانید شما تایپ بسیار اندکی را در این قسمت دارید و اکثر فیلد ها به صورت کشویی هستند و شما فقط آنها را انتخاب می نمایید.

در فرم ثبت نام شما می توانید تنها با وارد کردن ۴ فیلد اطلاعاتی یعنی: نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر ثبت نام را به پایان برسانید و خروجی های مورد نظر را از نرم افزار بگیرید و فرم ثبت نام را چاپ نمایید و باقی فیلد های اطلاعات مانند جنسیت، سن، رشته تحصیلی، وضعیت تاهل و… همگی بازشو هستند و می توانید آنها را به سرعت انتخاب نمایید.

 

همچنین این قابلیت وجود دارد که بتوانید با استفاده از وب کم کامپیوتر و یا لپ تاب از دانشپذیر عکس بگیرید و دیگر نیازی به آپلود تصویر از کامپیوتر و یا اسکن تصویر نباشد.

 

در نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی و در زمانی که اطلاعات را ثبت می نمایید می توانید پرداخت شهریه ابتدای دوره را که دانشپذیر پرداخت می کند نیز در همان فرم ثبت نام وارد نمایید و حتی رسید پرداختی را برایش چاپ کنید.

 

شما در قسمت ثبت نام تمامی دانشپذیران کلاس را در روئیت خود دارید همه را از طریق تصویرشان می بینید و می توانید با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات آن را بر روی استیج آورده و بررسی و یا پرینت بگیرید، علاوه بر این کلاس های دیگر نیز در معرض دید شما هستند و می توانید با کلیک بر روی هر کلاس همه دانشپذیران آن کلاس را مشاهده نمایید.

 

در فرم ثبت نام شما می توانید برای دانشپذیر پیامک خوش آمدگویی بفرستید و با این کار او را دلگرم به کار کنید و شور و اشتیاق را در او به وجود آورید ضمن اینکه این پیامک را یک بار از قبل آماده می کنید و برای هر دانشپذیری که خواستید می توانید ارسال کنید هر چند ارسال پیامک به صورت کلاسی و گروهی نیز امکانپذیر است.

خروجی هایی که خود نرم افزار آماده میکند

  • برگه ثبت نام با آرم آموزشگاه و لوگوی سازمانی همراه با تصویر دانشپذیر با قابلیت چاپ.
  • فیش پرداخت ابتدای دوره با قابلیت چاپ.
  • برنامه کلاسی برای دانشپذیر آماده به چاپ.
  • قرارداد شروع همکاری با دانشپذیر که آماده پرینت است.
  • رضایت نامه آماده به چاپ برای هنر آموزان خردسالی که نیاز به رضایت والدین دارند.
  • جاپ لیستی اطلاعات همه دانشپذیران هر کلاس
  • کارنامه آماده که منتظر ورود نمرات و گرفتن پرینت است.
  • امکان ثبت وضعیت های دانشپذیر جهت یادآوری و یا امتیاز دهی ها بعدی درکارنامه و …
  • قراردادن مدارک دانشپذیر و نسخه ای از قرارداد و فیش پرداختی در حافظه مخصوص به هر دانشپذیر توسط نرم افزار با قابلیت دسترسی سریع مکان مدارک بدون نیاز به جستجو
  • جستجو در فرم ثبت نام بر اساس تمامی فیلد های اطلاعاتی و به صورت بسیار سریع امکان پذیر است.
  • لیست همه ثبت نام شده ها و اطلاعات آنها به صورت جدولی با قابلیت جستجوی سریع و بر اساس همه اطلاعات آنها.
  • قابلیت ثبت نام دانشپذیر به هر تعداد که بخواهید و هیج محدودیتی درثبت نام وجود ندارد
  • توانایی ثبت هزاران کلاس و دوره و هزاران دانشپذیر.
بنابراین شما با سیستم ثبت نامی بسیار قدرتمند روبه رو هستید که در کمترین زمان ممکن بیشترین خروجی را به شما می دهد و با جرات می توان گفت این نرم افزار یک از قوی ترین و سریع ترین نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی موجود است که در نوع خود یکتا و بی رقیب است که با قیمت بسیار مناسب هم عرضه میشود.

پشتیبانی از نرم افزار ثبت نام آموزشگاهی

نحوه خرید این محصول به این صورت است که شما با پر کردن فرم های مشاوره در سایت اطلاعات تماس خود را وارد می نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان مشاوره با شما تماس گرفته و محصول مناسب را به شما پیشنهاد میدهند و یا اینکه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با ما ارتیاط بگیرید تا بتوانیم بهترین محصول را به شما عرضه نمایم چرا که محصولات ما پیکربندی شده برای آموزشگاه های مختلف هستند مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان، موسیقی، هنری، راهنمایی و رانندگی، علمی و کنکور و… پس باید نوع سیستم آموزشی شما را بررسی نموده تا بتوانیم سیستم نرم افزاری مناسب آن را به شما معرفی نماییم.

برای مطالعه بیشتر در مورد خدمات مجموعه ما می توانید مقاله نرم افزار های آموزشگاهی نیز مطالعه نمایید.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید