درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرم فزار آموزشگاه و مهمترین سوالات پیش از خرید

نرم افزار آموزشگاه

نرم فزار آموزشگاه برای آموزشگاه هایی که بهینه سازی استفاده از منابع خود اهمیت ویژه قائل هستند می تواند بسیار مناسب باشد. در هنگام انتخاب نرم افزار آموزشگاه باید مهمترین معیارهای مقایسه ی آنها آشنا باشید.

برنامه مدیریت آموزشگاه زبان قدرتمند
برنامه مدیریت آموزشگاه زبان قدرتمند

زمانی که مدیران و کارشناسان آموزشگاه می خواهند نرم افزار آموزشگاه را انتخاب نمایند، باید معیارهایی را ارزیابی کنند تا به آنها در انتخاب بهترین نرم افزار کمک کند. در ادامه و در سه بخش، مهمترین معیارها و ویژگی های نرم افزار آموزشگاه را بررسی می کنیم که پیش از تهیه ی نرم افزار باید در خصوص آنها سوال بپرسید.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی ۰ و ۱
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی ۰ و ۱

نرم فزار آموزشگاه آنلاین و بر بستر ابری کار می کند یا آفلاین است؟

آیا نرم افزار آموزشگاه که قرار است طراحی یا خریداری شود، داده ها را به صورت آنلاین ثبت و ارائه می کند؟ اگر داده ها به صورت آنلاین ذخیره و ارائه شوند، تمام اعضای تیم می توانند از سراسر دنیا در پروسه ی مدیریت آموزشگاه دخیل باشند. همچنین نرم افزارهای ابری معمولا از طریق هر دستگاهی قابل دسترسی خواهند بود.

اما اگر نرم افزار آموزشگاه به صورت آفلاین کار کند، تمام اعضا باید از داخل آموزشگاه داده ها را وارد کنند. برخی از سازمان ها بخاطر مباحث امنیتی ترجیح می دهند تا ورود داده ها تنها از داخل سازمان انجام پذیرد و یا دسترسی به سامانه تنها از طریق رایانه های مستقر در آموزشگاه انجام شود.

نرم افزار آموزشگاه و ثبت شهریه ها
نرم افزار آموزشگاه و ثبت شهریه ها

امکانات نرم افزار آموزشگاه چیست و آیا امکان شخصی سازی دارد؟

اگر دنبال این هستید که نرم افزار اختصاصی آموزشگاه شما، دقیقا قابلیت های مورد نظر را شما داشته باشد، می توانید آن را اختصاصی سفارش دهید. در این حالت هزینه ی پرداختی شما بالاتر از حالت معمول خواهد بود و در آینده برای توسعه ی نرم افزار نیز باید هزینه های بیشتری خرج کنید.

اما اگر به دنبال این هستید که از نرم افزارهای معروف آموزشگاه ها استفاده کنید، قطعا هزینه های کمتری پرداخت می کنید و برای توسعه ی آن نیز هزینه های کمتری پیش روی شما خواهد بود.

اگر از نرم افزارهای متن باز آموزشگاه ها استفاده کنید، هزینه ی اولیه نخواهید داشت ولی برای شخصی سازی پلتفرم خود باید هزینه کنید. البته قبل از هر چیز باید از امنیت و کارایی نرم افزارهای متن باز مطمئن شوید. در این صورت برای پشتیبانی و نگهداری نرم افزار آموزشگاه نیز باید به دنبال یک تیم فنی باشید.

مدل پرداختی و هزینه نرم افزار مدیریت آموزشگاه چگونه است؟

هزینه نرم افزار های آموزشگاهی متفاوت هستند. برخی از نرم افزار ها را کافیست یکبار خریداری نمایید و تا همیشه از آن استفاده کنید.

برخی از نرم افزارها اشتراک ماهانه یا سالانه دارند که با توجه به حجم دیتای شما هزینه ی آنها متفاوت خواهد بود.

ارتباط با کارشناس فروش

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:لطیفی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902573492

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: karesan081@yahoo.com

درخواست مشاوره

مجموعه نپا شما را به خرید بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “نرم فزار آموزشگاه و مهمترین سوالات پیش از خرید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید